Het is 07 jun 2025 07:20

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur "Blooming" on sunshine
 "Blooming" on sunshine
BerichtGeplaatst: 23 apr 2011 09:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Hallo allemaal,

Daar ben ik eindelijk weer...tijdje afwezig geweest, want door het overlijden van een hele goede vriendin was ik niet echt in de stemming om foto's te plaatsen...nu heb ik het allemaal een beetje een plekje kunnen geven en wil ik dus weer me bezig gaan houden met leukere dingen...

Ik vind het dus ook heerlijk om bloemen op de foto te zetten...daar vind ik rust in, maar ik word ook ontzettend blij er van, dus toen ik weer eens wat tulpen in huis had heb ik daar dus wat foto's van gemaakt en dit is het resultaat van 1 van de foto's...Ik heb géén zwarte achtergrond gebruikt...De tulp heb ik alleen maar in het directe zonlicht geplaatst en dit is dus het effect...:)

Ik ben er zelf best wel blij mee en ik dus weer heel benieuwd wat jullie er van vinden...

Diafragma: 11,0
Sluitertijd: 1/40
Iso: 400

Vrolijk Pasen...

Lieve groetjes,

Mary-Anne

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 "Blooming" on sunshine
BerichtGeplaatst: 23 apr 2011 17:09 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Ja
Hallo Mary-anne.
Fijn dat je weer tereug bent hoewel ik toch niet ken als je eerdere plaatjes :unsure .
Maar ik vind dit een prachtige plaat met erg mooie kleuren en de doortekening is ook helemaal geslaagd.
Wat ik wat minder vind dat je de tulp wat krap gekaderd hebt doet een beetje afbreuk aan deze mooie foto.

gr julia-v

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 "Blooming" on sunshine
BerichtGeplaatst: 25 apr 2011 21:03 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Bedankt voor de reacties...:D

Groetjes,