.......géén wildflora maar niet minder aantrekkelijk!!!
Ik had er vandaag een beetje zin in.
Hieronder een update mbt mijn situatie:
Ik ben afgelopen maandag in het AZM geweest in verband met de intake van het revalidatieprogramma.
Allereerst nog het volgende en dit heb ik ook bij de intake kenbaar gemaakt.
Op dit moment voel ik me nog steeds niet zo geweldig.
Als ik niet zeker wist dat ik op 29 februari een ingreep heb gehad, zou ik denken dat er (nog) niets gebeurd was.
De revalidatie-arts vond dit niet abnormaal.
Hij zei dat het niet zo was dat ik na de ingreep weer kan doen alsof er niets aan de hand is geweest: vandaar het revalidatieprogramma welk zeker 4 tot 6 maanden in beslag gaat nemen.
Hij heeft me dan ook het advies gegeven om dit reeds aan de bedrijfsarts kenbaar te maken en aangegeven dat het volgens hem niet verstandig zou zijn om nu al vanwege de stress de gesprekken en activiteiten van het 2e spoortraject op te pakken.
Ik ga vanaf de volgende week diverse bijeenkomsten(vooralsnog informatief) bijwonen en moet me tussendoor ook nog onderwerpen aan een hernieuwde inspanningstest en een hartecho.
Ondertussen had hij graag dat ik mijn eigen lichaam probeer uit te testen door beetje bij beetje de inspanning te verhogen en uit te breiden qua tijd. Indien nodig met nitrospray onderzoeken of het evt klachtenbeeld te reduceren is en zo niet hier onmiddellijk een melding van maken.
De komende maanden ga ik een héél druk programma (in het AZM) tegemoet.
Na 4-6 maanden(ik hoop eerder) weet ik een stuk meer.
Het revalidatieprogramma wordt ondersteund door een cardioloog, een fysiotherapeut, een psychotherapeut, een voedingsdeskundige en een maatschappelijk werker.
Dit staat in het teken van het feit dat mijn lichaam niet alleen weer opnieuw moet kunnen gaan werken maar dat het ook de diverse zaken moeten kunnen ver-werken.
Ik hoop dat ik me binnenkort weer een stuk beter ga voelen.........
Vandaag was dus een goede dag!!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Jo