Mendel, Dwa, Leen, Frans, Marcel, Jan, Gotchas en Tony dank voor jullie felicitaties

Mendel en Marcel, ik lever mijn inzendingen in GIF formaat omdat dit het formaat (kennelijk...) is nadat ik de foto "gesaved heb for web". Ik sla ze op "for web" om de Challenge zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. De foto's worden door jullie zonder naam gepubliceerd, maar als je weet wie met welk merk & type camera fotografeert, kun je (als je dit wilt) op basis van de exif info van de foto zien wie welke foto van de Challenge heeft gemaakt. Ik wil dus de Challenge zo eerlijk mogelijk laten verlopen en zorg dus dat ik een foto inlever waar de exif info niet meer in zit

Dwa, het was een spannende Challenge. Ik had niet gedacht dat ik het van jou zou winnen; de foto's van de drie paprika's is een hele mooie

Jan, jazeker. Heb een full carbon racefiets. Weegt bijna 8kg. Kon de fietsvrienden niet zo lang bijhouden als de snelheid boven de 40km/uur uit kwam. Door de dubbelgeveerde hybride fiets (die ook nog eens 5kg zwaarder weegt dan de racefiets) verloor ik teveel energie bij het "aanzetten" en daarnaast was de rolweerstand van deze fiets behoorlijk hoger dan die van de racefiets. Ik ben er erg blij mee en heb er al de nodige km's mee weggefietst. Voor de zomervakantie de Jan Jansen Classic (150km) uitgefietst en twee weken 3 dagen in Winterbergen doorgebracht met de fietsvrienden om daar twee dagen op de racefiets en 1 dag op de mountainbike leuke ervaringen op te doen. Schitterende omgeving, schitterend hotel, schitterend weer, heerlijk gefietst.
De fiets heb ik niet gekocht van het prijzengeld. Wat ik met het prijzengeld ga doen wat ik gewonnen heb met deze Challenge II weet ik nog niet. Misschien een leuk statiefje aanschaffen...