Afgelopen zaterdag ben ik naar Comic Con in de jaarbeurs in Utrecht geweest (zag er niet veel leeftijdsgenoten overigens

). Ik had m'n fotocamera mee en heb veel foto's gemaakt. Nou zijn de jaarbeurshallen tijdens zo'n beurs nogal overbevolkt en als ik een interessante Cosplay tegenkwam vroeg ik dan ter plaatse of ik er een foto van mocht maken. Dus te midden van alle mensen. Nou komt zo'n Cosplay veel beter uit als je die tegen een egale wand zou zetten, maar dat wordt daar ter plaatse veel te ingewikkeld. Dus heb ik m'n toevlucht gezocht in Photoshop en met behulp van Generative fill, vrij maken, vervagen heb ik gepoogd de Cosplay zoveel mogelijk er te laten uitspringen. Waarschijnlijk zou ik, als ik er héél veel tijd en energie in zou stoppen nog meer uit kunnen halen. Ik heb een aantal van die foto's op Flickr gezet, maar hierbij wat voorbeelden van origineel en bewerkt:
Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

Nou waren deze nog relatief makkelijk maar als er haren, vingers, etc vrijgemaakt moete worden kan het wat lastiger worden.
De rest van de foto's staat hier :
https://flic.kr/s/aHBqjAK91h