Het is 28 maart 2024 13:04


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Underworld
 Underworld
BerichtGeplaatst: 17 dec 2012 21:47 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 21
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ik zag dit forum, en dacht, hier ga ik eens een heel oud stukje werk plaatsen. Ben vroeger best veel in Photoshop bezig geweest kwa graphics te maken. Toendertijd volgde ik een Leraar Beeldende Kunst en Vormgeving opleiding. We hadden een leuke project, waar we moesten uitbeelden wie we graag wilden zijn in onze dromen. Dit heb ik voor een klasgenootje gemaakt, die graag een 'vampier' wilde zijn in de film Underworld. De foto van haar heb ik genomen en verwerkt in photoshop zodat het lijkt alsof zij op de filmposter staat ipv de echte actrice :p. Heb wel meer van dit soort werk gedaan, alleen kan dat hier denk ik niet echt laten zien omdat het niet om mijn eigen fotografie gaat. (meer grafisch werk).

Dit is de originele filmposter (helaas in duits, kon geen groot genoeg plaatje in het Engels vinden).
Fotografie

De bewerkte foto:
Fotografie

Dit is werk van zo'n.... 6/7 jaar geleden?


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Underworld
BerichtGeplaatst: 18 dec 2012 10:13 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8417
Woonplaats: Den Haag
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Tja, met alle respect, ik vind het meer een kopie van..... Van een beeldende kunst studente mag je meer creativiteit verwachten.
En ik begrijp de redenering niet van: "Ik zag dit forum en ik ga eens een oud stukje werk plaatsen..."


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Underworld
BerichtGeplaatst: 06 apr 2013 09:40 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 87
Woonplaats: Drenthe
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Het is inderdaad meer een kopie van bovenstaande, maarja, dat zou wel de bedoeling zijn geweest. Omdat je in opdracht van een klasgenoot werkte zal je eigen creativiteit misschien niet helemaal "gewenst" zijn. Wel had ik misschien even gelet op de belichting op het hoofd. Ook de houding van het hoofd van je klasgenoot is anders ten opzichte van de originele poster.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed