bedankt voor de reacties. Ik zal er gelijk bijzeggen: dit is alweer een tijd geleden. Ik had toen net mn eerste dslr met plastic kit(k*t)lensje (vandoor die enorme vertekening en vlakke beelden) Toch ben ik nog redelijk tevreden over deze serie en de leerpunten die jullie geven had ik er zelf ook al uitgehaald

Mendel: bedankt voor je uitgebreide feedback

ben het op veel punten met je eens. Vind alleen niet dat 6 een snapje is. Zit toch een duidelijke boodschap met knipoog in.
Henry: Te netjes? Moeten alle urban platen dan zo door en door vies bewerkt zijn

Ik snap (denk ik) wat je bedoeld maar ben het lekker niet met je eens

Deze villa was gewoon schoon en netjes. En ik heb urban ook niet verzonnen, wat mij betreft is dit gewoon een aparte vorm van binnenarchitectuur. Ik ga ook niet altijd perse op zoek naar de meeste smerige en vervallen locaties. Als het net een jaar leeg staat is voor mij de magie (dat er ooit mensen hebben gewerkt/geleeft) even groot.
Momentum60: Met die lamp was een experimentje wat leuk uitpakte. Was eerst gewoon aan het bijlichten met die lamp en later mee rond gaan wandelen door het beeld.