Het is 27 apr 2024 17:44


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Textielfabriek
 Textielfabriek
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010 16:51 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 9
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Afgelopen vrijdag mijn eerste urban shoot gedaan. Vond het erg leuk en spannend, maar lastiger dan ik had verwacht. Tips & adviezen zijn welkom.

Fotografie


Fotografie


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Textielfabriek
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010 18:29 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 3675
Woonplaats: Amersfoort
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
als serie passen ze niet bij elkaar! Ik mis de verbinding

1 vind ik mooi, de leegte en het vergane neer gezet!

2 kijk ik nu echt naar een veroeste plee buis, met een vergane deur ervoor? Ik vind deze niets zeggen. wel technisch goed genoemen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Textielfabriek
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010 20:38 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 9
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Bedankt voor de reacties! Je hebt gelijk dat de twee foto's niet bij elkaar passen.
En volgens mij is dat indd een vergane pleebuis :D (moest ff goed kijken, het ging mij meer om de deur toen ik de foto nam ;) )

Kijk door de reacties ineens heel anders naar de foto's, leerzaam! Ik heb geen statief, maar dat zal zeker mijn volgende aanschaf zijn (naast een andere lens en een externe flitser) Vond het zelf behelpen zo met alleen mijn camera en kitlens (of ik ben nog niet creatief genoeg, kan natuurlijk ook ;)


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Textielfabriek
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010 20:45 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 9
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Helemaal geen slecht idee.. ook leerzaam voor mij denk ik, (heb ff op je site gespiekt ;) )
Vond het wel een heel karwei om binnen te komen. (muurtje was nogal hoog :D ) Of ik heb de verkeerde ingang genomen? Er is iig genoeg te zien en te fotograferen daar. Lijkt me ook erg leuk om een keer een "model" daar te fotograferen.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Textielfabriek
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010 20:54 
Lid
Offline op het foto forum

Berichten: 9
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ben daar ook langs gelopen, maar dat hek is nog hoger? Ben nu via de andere kant binnengekomen (achterkant van waar jij dan over het hek bent gekomen) daar is een doodlopend straatje en daar ben ik over het muurtje geklommen, maar dat was me al een hele klim ;) Ben niet zo lenig.
Ben wel naar de tweede verdieping geklommen via de buitenkant. Bedankt voor de zondag tip! Wil zeker nog wel een keer terug.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Textielfabriek
BerichtGeplaatst: 27 jan 2010 22:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 31598
Woonplaats: Schagen
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Eerste foto heeft de meeste sfeer, had alleen de stoel wat meer naar voren hebben willen zien, om hem als eyecatcher te gebruiken, en daarmee de leegte en de vergetelheid te benadrukken in de grote lege ruimte.

Tweede mist de sfeer, hou bij urban van sfeerrijke ruimtelijke opnames.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten



cron

Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed