Hallo Broud, ik had je foto's nog niet gezien. Er is ook zo veel om te bekijken hier op PhotoDrome

. Je onderwerpen zijn best goed gekozen vindt ik. Niet iedereen zal er iets in zien. Wat ik als thema zie is: verval.
Dan spreekt mij f2 het meest aan. Hout is levend materiaal, maar op den duur gaat ook ijzer of steen aan verval ten onder. Het lijnenspel in f2 is intrigerend en tevens verwarrend. Waar was dit voor bedoeld, deze constructie? Dat laat je (bewust?) niet zien of ging het je ook om het lijnenspel? Dan vindt ik de compositie dus toch geslaagd.
Foto 1 is een, niet eens zo oude, aluminium vulaansluiting. Scherpte ligt echt vooraan op de koppeling. Mensen die er aan gewerkt hebben zal het zo dus wel iets zeggen. Voor een leek zit er geen betekenis in, denk ik.
Foto 3 vindt ik mooi vanwege de erosie en het mos op het materiaal van deze .... uh ... contraptie. Blijft raden wat het is of was.
Door je close-ups wordt het verhaal enigszins beperkt. Maak van zulke onderwerpen ook wat grotere opnames. Dan kun je altijd nog bewerkingen maken die wellicht meer aanspreken dan de platen die je hier presenteert. Desondanks moet ik zeggen dat het thema "Verval" toch wel toepasselijk is.
Zie je dat je mij aanzienlijk hebt geïnspireerd om dieper in te gaan op je onderwerpen. Dus blijf

en stuur maar in.