Het is 13 mei 2025 16:40

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Station Royal II
 Station Royal II
BerichtGeplaatst: 29 nov 2011 15:19 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Van het weekend weer eens wezen urbexen,
Op deze locatie was er niet enorm veel te zien.
Wat info over het gebouw,

Citaat:
Royal Station II.
Net voor 1900 werd een spoorlijn in het gebied aangelegd en het station werd in opdracht van Leopold II gebouwd om het gebied, waarop dit station zich bevind, als toeristisch gebied op de kaart te zetten. Een hotel waar veel toerisme naar toe trok werd tijdens WW II zwaar beschadigd en het station werd gesloten. Na enkele jaren heropbouw ging het hotel weer open doch Leopold's station bleef voor- goed buiten gebruik.

Foto's!

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Station Royal II
BerichtGeplaatst: 29 nov 2011 16:53 
Lid
Fotografie

De eerste twee en de laatste doen weinig voor mij, hoewel de eerste goed in de opbouw staat, missen ze voor mij gevoel, komt mede door de wat tamme contrasten.

De derde spreekt me meeste aan, fijn gespeeld met scherptediepte, en groen is fris en steekt af tegen de somberheid van de grijze steen massa in de onscherpte :)

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Station Royal II
BerichtGeplaatst: 29 nov 2011 17:31 
Lid
Fotografie

Mendel schreef:
De eerste twee en de laatste doen weinig voor mij, hoewel de eerste goed in de opbouw staat, missen ze voor mij gevoel, komt mede door de wat tamme contrasten.

De derde spreekt me meeste aan, fijn gespeeld met scherptediepte, en groen is fris en steekt af tegen de somberheid van de grijze steen massa in de onscherpte :)

Dank! het is ook niet echt een ultieme plek om heen te gaan, Er was vrijwel niks te zien...

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp