Het is 23 jul 2025 16:25

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Broken dreams
 Broken dreams
BerichtGeplaatst: 15 nov 2012 23:40 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik heb onlangs een eerste poging gedaan in de urban wereld, afgezien van het feit dat het spannend was, heb ik moeten rennen met mijn corpulente achterwerk voor de marechaussee.

Met mijn omvang valt het niet mee, ik denk dan ook dat deze tak van fotografie voor de fittere slankeren onder ons is ;)

Anyway, ik zat verstopt in een leegstaand pand en werd getroffen door het raam. Ik zat daar, en zag een pad van glas naar het raam toe... een pad naar het licht.

Natuurlijk wilde camera niet meewerken, en ruim 100 foto's later, in de M stand met iedere keer net een stapje andere belichting vond ik deze er het best uitkomen.

Het is voor mij een nieuwe tak van fotografie en alhoewel mijn eerste poging niet zo'n succes is, moet ik zeggen dat het me toch wel raakt.

Ik zag al dat er hier een paar bijzitten die echt een expert zijn op dit gebied, dus ik heb nog een lange weg te gaan :up

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Broken dreams
BerichtGeplaatst: 18 nov 2012 09:35 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Ik begrijp je idee achter deze foto wel, alleen komt het niet helemaal over op de foto.
Althans de foto houd mijn aandacht niet echt lang vast.
Vast weer zo'n gevalletje dat het in het echt mooier is...

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp