Thanks.
Wij zijn op verschillende tijdstippen bij deze waterval geweest, want het was redelijk dichtbij ons hotel.
De waterval zelf en de begroeiing waren bijna nooit in het licht te vangen, als de zon scheen dan was het de bovenkant en de onderkant waarop de zonnestralen vielen, dus echt mooi viel het licht hier niet op.
Heb ook een keer toen we er om ongeveer 10:30 uur waren en de zon scheen wat foto's daar gemaakt, maar dan had ik toch wel last van het harde licht wat de bovenkant en onderkant verlichte.
Toen dus ook een keer s'avonds om ongeveer 20:30 uur daar foto's gaan maken en de zon was toen al achter de bergen gezakt, dus geen last meer van.
Wel lijkt het dan wat somberder op de foto, maar dat was inderdaad zoals het was.....ik probeer het meest zo realistisch mogelijk te houden, maar zie al dat ik met landschapsfotografie waarschijnlijk wat meer moet bewerken om tot een leuk resultaat te komen.
Zelf vind ik het contrast tussen de lichte waterval en de donkere achtergrond wel mooi, maar ben het er wel mee eens dat het wat somber toont.
Heb er nu dus een update bij gezet waarbij ik de omgeving wat lichter heb gemaakt.....de waterval kan niet veel lichter, want dan wordt het overbelicht, vandaar ook de -0,7 onderbelichting.