Muggie ook bedankt.
We zaten daar echt helemaal super, het enige nadeel was dat je elke dag omlaag en als je terug kwam weer omhoog moest met allemaal haarspeldbochtjes, maar zowel mijn vrouw als ik hebben beiden geen hekel aan autorijden.
We kwamen een keer om 23:00 uur terug(van de Matterhorn) en waren bijna bovenaan en door zo'n haarspeldbocht en toen stond er plots een heel groot Hert met heel groot gewei in het licht van de koplampen van onze auto, onze mond viel gewoon open en m'n vrouw stopte.....toen liep ie heel langzaam de kant in en verdween tussen de bomen en bosjes.
We reden verder en 1 haarspeldbocht verder stond een vrouwelijk Hert, met een hele kleine Bambi naast zich, ik denk dat het spul bij elkaar hoorde.
Weer stoppen en het vrouwtje verdween al snel tussen de bomen, maar die kleine bleef nog even op de weg staan....heb er nog snel een foto met m'n mobiel van kunnen maken, maar dat ziet er (in mijn ogen) niet uit, want het was pikkedonker daar en dus alleen het licht van de koplampen.
Een klein stukje meer naar beneden hadden we net voordat we de herten zagen ook al 2 kleine vosjes in de berm gezien.
Waren van plan om nog een keer zo laat omlaag en omhoog te rijden, maar het is er niet meer van gekomen en waarschijnlijk had je dan ook niets meer gezien.