duckie schreef:
Ja of dierentuin

achtig. Maar bijzonder is het in ieder geval wel voor Nederland

burger zoo..
liep er naar toe en toen ging mijn landschaps instinct af..
geheel nep maar het sprak mij wel aan
Akira schreef:
Er is niet veel mis, kleuren en contrast zijn goed, leuke plaat, maar het is er geen een die lang mijn aandacht vasthoudt.
geheel met je eens..
Storm schreef:
Het is jammer dat je de exif er niet bij zet voor meer info/tips.
Ik zie hier dat je met de volgde instellingen hebt geschoten: 1/4000 - f/9 - iso 800 - 70mm. Nu is mijn vraag: waarom deze instellingen?.
Ik heb net even andere foto's van jou bekeken en er zitten meerdere tussen het hoge iso waarden terwijl het niet nodig was. Vooral wanneer je moet croppen kan het ruis hinderlijk worden en moet er weer extra bewerkt worden...
Zelf heb ik me aangewend om de camera altijd weer terug te zetten op iso 100 als ik uitgeknipt ben en ik hem weer terug plaats in de tas.
de foto was op het moment niet geschoten als daar kan ik wat/veel mee maar trok mij wel, nog wel even gedacht aan het diafragma..deze instellingen zul je van mij normaal ook nooit zien in landschappen..
de rest van de dag heb ik geschoten met grotendeels deze instellingen (op diafragma na) voor hoge sluitertijden ivm mm
ook voor mij is het na zo'n dag de iso weer op 100 zetten, heb mij daar in het verleden wel eens mee vergist
allen dank..