Het is 25 jun 2025 10:43

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur De zee + update
 De zee + update
BerichtGeplaatst: 04 nov 2008 23:18 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
pafeme schreef:
ik vind de eerste sterker dan de 2de, heb ook het gevoel dat juist de verkeersborden (?) aan de linkerzijde de foto meer diepte geven.

Die vind ik juist storend. Die mensen die je bijna niet ziet daar rechts van, die moet je er alleen in laten en de verkeersborden of wat het ook zijn, weg halen.
HEt beeld wordt dan mooi rustig en krijgt toch diepte en herhaling door het andere stel wat in de diepte loopt.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 De zee + update
BerichtGeplaatst: 05 nov 2008 12:50 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Vin1 schreef:
pafeme schreef:
ik vind de eerste sterker dan de 2de, heb ook het gevoel dat juist de verkeersborden (?) aan de linkerzijde de foto meer diepte geven.

HEt beeld wordt dan mooi rustig en krijgt toch diepte en herhaling door het andere stel wat in de diepte loopt.

Maar... Dan moeten die er nog wel op staan en bij de update zijn zij ook verdwenen. Dat maakt de eerste foto voor mij sterker ;)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2