Ik wil jullie graag nog bedanken voor de lieve steun! Wat een fijn meelevend forum hebben we toch.
Misschien is het wel fijn voor jullie om te weten dat het nu een stuk beter gaat. Ik ben, sinds ik uit de crisis-afdeling ben ontslagen, gelijk naar een begeleid wonen instelling gegaan waar ik veel met verstandelijk gehandicapten te maken had, en 24/7 begeleiding aangeboden kreeg. Daar voelde ik me niet thuis. Ondertussen heb ik sinds een aantal weken een ruime studio waar ik voor mezelf kan zorgen. (met een paar uur begeleiding aanwezig waar ik op terug kan vallen). Dat doet mij goed, ik ben blij dat ik deze stap heb durven en kunnen nemen. Ik ben veel stabieler, kan sinds jaren weer (kleine) lichtpuntjes zien en heb een beetje toekomst. Iets wat ik de afgelopen jaren heb gemist.
Momenteel vul ik mijn tijd op met 10 uur per week werken. Daarnaast volg ik ook therapie van 2 dagen en ben druk bezig met de achterstand van mijn opleiding weg te werken.
Hier en daar nog afspraken en voila, tijd om te fotograferen is verdwenen...

Vandaar dat ik de laatste niet zo actief ben hier, maar ook dat komt wel weer goed.