Het is 23 mei 2024 22:47

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Westerschelde...
 Westerschelde...
BerichtGeplaatst: 10 dec 2020 00:03 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 9848
Woonplaats: Zeeland
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Dankjewel voor de vele en leuke reacties!
@Ron, de steen loopt op het achterste gedeelte net het water in en i.c.m. de lange sluitertijd vervaagt dat een gedeelte van de steen.
Windmolens haal ik eigenlijk altijd weg op deze locatie, deze keer bewust laten staan.
100% recht zullen ze inderdaad niet zijn, dat is in dit geval niet te corrigeren maar in mijn ogen vallen ze ook niet echt op. Dat is ook de reden waarom ze nu nog op de foto staan. :D

Wat opvallend is, is dat ik zelf lichte aarzeling had om deze foto te plaatsen maar dat hij toch positief ontvangen word. Het licht en wolkendek zijn fraai, maar buitenom dat vind ik de voorgrond én compositie niet heel sterk.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Westerschelde...
BerichtGeplaatst: 10 dec 2020 11:57 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4628
Woonplaats: Harderwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik kan je twijfels wel volgen Matthijs. Licht en omstandigheden super! Ook het reflecterende licht op de steen is prachtig. De geheel voelt wat ongebalanceerd, vooral omdat het zwaartepunt van de foto vooral links ligt, door de grote steen en de zon. Rechts voelt wat leeg aan, mede doordat de windmolens niet groot genoeg zijn om de balans te herstellen. De afgesneden stenen voelen net niet lekker aan.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed