Henry,
Op 2 en 3 na zijn het allen gevalletjes ReDyNamics. Pseudo HDR dus. Ik sla wel eens te veel door, maar soms kan dat ook best. Vandaag heb ik wat foto's gemaakt en van 1 RAW bestand een HDR achteraf gebrouwd, maar daar zit toch nog wat werk aan. Komt nog een dezer dagen. Hij zit niet in mijn 5 minuten stramien, maar is het toch waard.
AmyLee, ja ik hou wel van wat extremer weer van staalblauwe luchten word ik sacherijnig.

Fototechnisch niets aan, vind ik dan.
Ja dat kantelschermpje is toch wel heel leuk:) Vandaag eens wat hoger gebruikt. Wat heet, ik stond op mijn tenen en heild de camera zo hoog mogelijk boven mijn hoofd. Dat is uiteindeljk in de buurt van de drie meter. Dat kantelschermje van de A550 heeft een resolutie van 920.000 spikkels dat is aardig helder. De A330 die ik eerst had moest het met 230.000 doen. Het verschil is enorm.
Schaeddy,
Ik was er toch wel van geschrokken. Ik maakte de stomme fout door mijn ene been proberen eruit te trekken maar dan zak je alleen maar dieper weg. Het heeft meer dan een half uur gekost om eruit te komen.
Oja, even de review van deze heerlijke camera:
http://www.fotografie.nl/nieuws/35607/sony-alpha-550-reviewLees vooral even over die liveview...