Het is 15 aug 2025 02:55

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Een magische zonsondergang
 Een magische zonsondergang
BerichtGeplaatst: 19 sep 2013 11:50 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man
Dank je wel voor al die lovende reacties. Die TC is erg leuk. Voel me nu heel trots.

Greengrass schreef:
Hetgeen wat deze foto onderscheid van de ''zoveelste'' zonsondergang (tussen aanhalingstekens omdat ik dergelijke gedachtengang over fotografie persoonlijk onzin vind.) is de mooie dieptewerking door de waterplanten en de spiegeling naast elkaar op de voorgrond.
Iets wat ik bij de meeste anderen toch mis en deze foto een extra impuls geeft.

Yep, voorgrond is heel erg belangrijk en wordt bij landschappen nog wel eens vergeten.

bjornc schreef:
Geweldige zonsondergang, zit hier nog veel pp werk in?

Dat valt wel mee. Er is een extra foto met een andere belichting voor de voorgrond gebruikt, maar alleen op de donkerste delen wat op te lichten. Met een verloop maskertje is dit in een handomdraai gedaan.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Een magische zonsondergang
BerichtGeplaatst: 04 dec 2013 14:54 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
[mod]mag ik je vragen nota te nemen van het volgende topic en actie daarop te nemen?
viewtopic.php?f=20&t=58113&hilit=hyperlink
[/mod]

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2