Het is 07 mei 2025 18:41

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur wolken (drone)
 wolken (drone)
BerichtGeplaatst: 09 feb 2025 17:49 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
tijdje geleden een drone aangekocht (Dji mini pro 4)
en dit is mijn 3e vlucht , nog een hoop te leren hoor

Grondgebied België

Groetjes

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 wolken (drone)
BerichtGeplaatst: 09 feb 2025 18:08 
Moderator
Fotografie

Mooi weids beeld. :up

Maar zulk soort foto's komen eigenlijk pas tot hun recht als je ze wat groter kunt bekijken. ;)

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 wolken (drone)
BerichtGeplaatst: 09 feb 2025 18:19 
Lid
Fotografie

Ron62 schreef:
Mooi weids beeld. :up

Maar zulk soort foto's komen eigenlijk pas tot hun recht als je ze wat groter kunt bekijken. ;)

hoe die ik dat hier ?

mvg

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
 wolken (drone)
BerichtGeplaatst: 09 feb 2025 19:03 
Moderator
Fotografie

Gewoon de foto groter plaatsen, de rest doet het forum....je krijgt dan je foto te zien met 900 pixels aan de langste zijde en met een vergrootglaasje in de linker bovenhoek.
Als je op dat vergrootglaasje(plusje) klikt dan krijg je de foto te zien in de grootte van je scherm(of gewoon in de grootte zoals je 'm geplaatst hebt, als dat niet groter is dan de grootte van je scherm).
Mocht ie nog niet volledig vergroot worden(sommige mensen posten gewoon de foto in originele grootte) dan zie je rechtsonder in de foto een teken en als je daar op klikt krijg je de foto te zien zo groot als je 'm gepost hebt(als dat groter is dan je schermafmetingen) en zie je dus de foto niet in z'n geheel meer maar zul je moeten scrollen om alles te zien, wel kun je dan pas de werkelijke kwaliteit/scherpte van de foto zien.
Daarom post ik m'n foto's hier meest met 1280pixels aan de langste zijde, dat is op mijn 23 inch nog in z'n geheel te zien als het een 3 x2 formaat betreft.
Ga er dan een beetje vanuit dat de meesten wel op een scherm van minimaal 23 inch kijken....27 inch is een beetje het 'normaal' tegenwoordig en sommigen hebben zelfs 32 inch.
Mensen die op een kleiner scherm kijken zullen dan wat moeten scrollen om de juiste kwaliteit te zien, maar ik moet ook weleens scrollen als er foto's van 2000 pixels of meer worden gepost. ;)

Profiel op dit foto forum
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp