Jullie ook bedankt.
Ik kan jullie wel volgen, vind 'm zelf bij nader inzien ook wat minder, maar daar leren we weer wat van als het goed is.
Te blauw of te z/w, misschien helemaal omzetten naar z/w, maar ik ben zelf meest niet zo van z/w bij natuurfoto's.
In 1e instantie ging het mij om het bruggetje, maar toen zag ik de berg in de achtergrond en heb die meegenomen in de opname.
Gisteren inderdaad ook zitten twijfelen over de titel, ik had ook nog zoiets als "Het licht op de bergtop" in gedachten, maar ben toch maar voor het bruggetje gegaan.
Ik hecht zelf niet zo heel veel waarde aan een titel, het gaat me meer om de foto, behalve als de titel grappig is wat slaat op de foto, dan vind ik de titel wel een meerwaarde hebben.
Het donkere gedeelte nog meer oplichten vind ik zelf ook geen meerwaarde hebben, ik heb dat gisteren ook al geprobeerd en ik vond dat geen verbetering.
Ik zal er misschien nog wel een keer naar kijken als ik zin heb, ik heb nog wel andere foto's uit Oostenrijk, dus eerst daar maar es naar kijken.