Nee hoor Dennis, jij bent daarin niet obsessief maar het is gewoon onoplettendheid van mij.. Tijdens het vliegen had ik dat moeten zien. Helaas was mijn accu op dat moment bijna leeg (dan begint ie flink te piepen wat behoorlijk op je zenuwen werkt

) en vandaar dat ik nog snel even een foto wilde maken. Maar daar had ik de tijd eigenlijk niet voor.
@ArtenCo, Ik had eigenlijk de drone iets verder de lucht in moeten sturen voor een hoger standpunt, dan had ik er geen last van gehad. Een beetje dom van me..
Jullie keuze voor de 2e foto begrijp ik wel, maar moet wel zeggen dat ik persoonlijk de eerste 1e niet slechter of minder mooi vind. Maar hij misschien beter in de categorie "Transport" kunnen staan want daar past ie beter.
Ik ben 'geïnspireerd' door een andere dronepiloot die ook veel op deze plek vliegt om daar het scheepsverkeer te fotograferen. Hij maakt daar erg bijzondere platen (
https://www.instagram.com/flyliedutch/ ) en als je even op dat profiel kijkt zul je zien dat ik nog wel eventjes moet oefenen.

Hartelijk dank voor de reacties!!