Het is 19 apr 2024 19:41

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Framed by nature
 Framed by nature
BerichtGeplaatst: 11 okt 2019 10:17 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4614
Woonplaats: Harderwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Allen bedankt voor het reageren. Was zelf ook niet helemaal content met hoe de rechterkant van de waterval eruit is gekomen

Nuelle schreef:
Wat een plek! Mooi man! :chapeau
Mooie pp! Als ik mijn mening mag geven? Is puur eigen smaak he! Geen negatieve kritiek. Ik vind deze zo gelaagd dat ik er meer uit zou halen. Je kunt deze gelaagdheid veel meer diepte nog meegeven door hem op deze bewerking een schaduw/kleur bewerking te geven. Dus de lichte en donkere delen zo aanzetten dat je er echt in getrokken wordt. Een beeld op de computer/papier is plat maar je kunt de suggestie van diepte in de pp bijna evenaren als je wilt. En dan niet met een vignet maar veel subtieler.


Ik ben zeer blij met je opmerkingen Nuelle, hiervoor zit ik juist op dit forum :) . Dit is namelijk waaraan ik werk momenteel in mijn eigen werk en beter wil worden. Ik heb het geprobeerd met lumonisity masks en kleur/licht brengen in de lichte delen van de foto.
Ik ben erg benieuwd je hetgeen je zegt nog wat verder uit zou willen leggen en dan vooral waar je het in de foto dan zou toepassen. Ik zal het origineel plaatsen zodat je kan zien wat ik tot nu toe heb gedaan.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Framed by nature
BerichtGeplaatst: 11 okt 2019 14:53 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 8510
Woonplaats: Utrecht
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Je bent al super goed met de pp!
Ik moet mijn typen enigszins beperken door de komende workshops en de vitaliteit van mijn armen.
Ik zal een link sturen naar een foto op 1x waarbij je goed ziet wat ik bedoel.
https://gallery.1x.com/photo/1745239/latest:landscape
Je ziet de diepte door de bewerking erg goed. Je wordt erin getrokken. En dat is gedaan met schaduw, licht en kleur. Snap je wat ik bedoel?
hier nog zo'n voorbeeld:
https://gallery.1x.com/photo/1672438


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Framed by nature
BerichtGeplaatst: 11 okt 2019 21:49 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4949
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Mooie foto :up


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Framed by nature
BerichtGeplaatst: 12 okt 2019 12:47 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4614
Woonplaats: Harderwijk
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
@Nuelle; Dank voor de voorbeelden! Ik ga hier weer mee aan de slag! Dank daavoor!

@Ahum; Dank voor je reactie!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 103 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed