Ik ga ook voor de 1e, nette foto, de (rook)wolken staan er goed op en ziet er heel gezond uit ja.

Die tank op de 2e is volgens mij van Delfland als ik het goed heb, volgens mij pompen ze daardoor overtollig water de zee in als het heel lang regent en de sloten te hoog staan, een soort van gemaal dus.
Dan heb je een knap stukkie gelopen, want de dichtstbijzijnde strandopgangen zijn allebei een redelijk stukkie daar vanaf verwijderd.
Die Geiten staan volgens mij bij Arendsduin, dus dan zal je daar wel erop gegaan zijn en dan richting Ter Heijde/Monster gelopen, of andersom, dat kan natuurlijk ook.
Ik ging in het verleden regelmatig daar bij dat gemaal in de buurt de Visdiefjes fotograferen, maar die zijn er nu nog niet, misschien straks weer als het voorjaar/zomer is.
Je kunt ze dan mooi proberen te fotograferen als ze duiken naar een visje, het valt niet mee, maar ik heb toentertijd(is alweer een aantal jaar geleden) toch een paar leuke foto's kunnen maken, zittend met m'n camera in de zee om ook nog een beetje een laag standpunt te krijgen.....wel uitkijken dat er geen golf over je camera komt.