Leuke serie met mooi licht.
Als je bij die 1e foto de aandacht meer op het riet wilt hebben dan is het goed om dat op te lichten, maar wil je de aandacht meer op de kerk hebben dan zou ik het niet oplichten.
In dit geval is het riet scherp, dus ik ga er vanuit dat je daar de aandacht wilt, dus het riet oplichten is voor mij een verbetering hier, hoewel er door oplichten van stukken van foto's ook vaak wel wat sfeer verloren kan gaan.
Je laatste foto vind ik wat minder, ik had bij deze denk de scherpte op de kerk willen zien en ik denk dat een wat lager standpunt ook beter had geweest hier.
De paaltjes met oranje draad aan de linkerkant vind ik ook niet echt fotogeniek, dus die zou ik proberen in je bewerkingsprogramma weg te halen.
In het geval van een serie is het altijd handig om je foto's te nummeren, dan is een reactie geven op een foto handiger, ik zal het nu zo wel voor je doen nu.
En nog een tip, de foto's in portretstand, zoals je laatste, komen mooier uit tussen de centertags, dan staan ze meer in het midden en tonen mooier, ik zal dat nu ook wel voor je doen.
Als je op de 'Bewerk' onderin je post klikt kun je zien hoe ik het gedaan heb.