Dank jullie wel.
@Herman, deze is inderdaad(zoals Maarten al zegt) van de linkerkant genomen, wij zijn terug niet met de bus mee gegaan(naar de parkeerplaats waar de auto stond, ongeveer 3 à 4 km verderop), maar gaan lopen en zodoende heb ik onderweg nog wat 'andere' foto's van het dorp met klooster kunnen maken.
Ik heb nog wel wat foto's waarop het wat duidelijker te zien is, die zijn wel recht van voren genomen, maar met meer ruimte en dan zie je dat stuk land wat hier in de achtergrond te zien is ook, maar dan meer rechts.
Als je wilt dan wil ik er daar nog wel 1 van posten om het duidelijker te laten zien?
Ik heb ook nog foto's vanuit de achterkant van het klooster gemaakt en daar zie je zowel de oceaan alsook dat stuk land wat nog een heel eind doorloopt in de oceaan
@Marco, ik volg Maarten hier en vind jouw uitsnede ook wat te krap, ik hou het in dit geval bij m'n eigen uitsnede.
Ik had ook nog wat meer uitgezoomde foto's gemaakt vanaf dit punt, dus met nog meer ruimte, maar dat werd me teveel omgeving en te weinig dorp met klooster en deze vond ik dan eigenlijk juist wel goed.
@Gabriël, smaken verschillen nou eenmaal en ik vind 'm, zoals gezegd, op deze manier wel mooi eigenlijk.
Ik ga even ervan uit dat je met 1/2-1/2 de horizon redelijk in het midden bedoelt....ook dat vind ik hier eigenlijk prima kunnen, maar ook daar komt natuurlijk weer die smaak om de hoek kijken.