Het is 23 jul 2025 17:24

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Vroeg in de ochtend
 Vroeg in de ochtend
BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 14:23 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik kwam deze foto's tegen toen ik aan het bladeren was door mijn mappen. Vond ze nog wel de moeite waard, of niet? Ik hoor het graag.
Wel lastige omstandigheden, vanuit een bootje uit de hand met lange sluitertijden. 1e was 1/10e, 2e 1/50e en de 3e 1/20e

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Vroeg in de ochtend
BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 14:38 
Lid
Fotografie

Op zich is er niet veel mis en zijn en mooi van kleur. Maar zou je toen niet een 1 stops ND softgad over een centimeter of 3 van rechts moeten houden om die lucht iets tegen te houden. Het difuse mistlicht doet me menteen mijn ogen samen knijpen. Misschien dat je met een softwarepakket nog een licht filter rechts ertegen kan gooien of iets met dodge and burn, donkerder maken.

Maar gewoon goed om ze te plaatsen. :)

Edit: Iets met levels en curven of blacks mag ook om iets meer contrast, zonder dicht te lopen op links aandacht te trekken.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Vroeg in de ochtend
BerichtGeplaatst: 04 mei 2010 20:20 
Lid
Fotografie

Vooral 1 vind ik erg mooi, zou hem wel ff recht zetten. Mooie kleuren en sfeer hoor!

2 is wat minder, maar ook fraai, zou een stuk van onderen croppen. De derde vind ik niet zo interessant.

@duckie: zoals hij al aangeeft heeft hij ze uit de hand genomen, jouw voorstel over filters is leuk, maar niet reëel vanuit de hand ;)

Vroeg in de ochtend
BerichtGeplaatst: 05 mei 2010 00:01 
Lid

Vooral 1 vind ik een erg mooie foto, vooral mooie kleuren en lekker sfeertje.

Nummer 2 vind ik minder, doordat de portretstand minder uitpakt voor deze compositie.

Nummer 3 vind ik eignelijk niet zo spannend qua kleur en compositie door de toch al wat saaiere kleuren dan 1 en 2 en ook de compositie vind ik wat minder boeiend.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp