allen dank voor het reageren,
Akira schreef:
Ik vind het toch wel fijn hoe de sloot je blik meeneemt. Wel maakt het me nieuwsgierig naar wat er om de bocht te zien is. Mooi contrast en licht. Wat is dat water gek oranje, wat zit daar in de grond?
de kleur komt van het leem in de bodem en de wallen waar het langs stroomt..met de kleur van het water heb ik niet geknoeid, tis echt oranje/bruin van kleur
kan mij voorstellen dat je nieuwschierig word naar wat er verder om de hoek gebeurt, maar zo is het verloop in dit gedeelte van de dinkel..hier is die op zijn wildst/natuurlijkst..en mooist..

zal nog een x een serie hier van maken, heb al heel wat foto's van deze locatie maar vind de compo's hier moeilijk te bepalen, slingert alle kanten op en zijn relatief kort..wordt vervolgd
Maribex schreef:
Hoi Martijn, ik herken de plek inmiddels. Toen ik er was liepen er eigenlijk te veel mensen rond om een goede foto te kunnen maken, daar had jij hier geen last van zo te zien.
Overigens biedt deze locatie volgens mij wel mogelijkheden om tot iets spannender composities te komen, bijv lager bij het water, en met een van de vele wortelstelsels van bomen die daar vrij liggen in beeld. Iemand zei iets over de kleur van het water, dat is inderdaad nogal bruin (meestal een teken van veel ijzer in het water), hoewel het hier iets oranjeachtig over komt.
groet,
Martin
mooi daar he..
het kan inderdaad spannender ga daar nog mee aan de slag (lees hier boven)
dit was tijdens een picknick, kon dus niet echt los gaan..ook hier stonden wel mensen op de foto maar die heb ik laten verdwijnen..