Het is 24 jun 2025 23:48

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Groeten uit Noorwegen......
 Groeten uit Noorwegen......
BerichtGeplaatst: 03 sep 2008 17:01 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Ik mag weer een aantal weken genieten van al het natuurschoon van Noorwegen, deze zijn gemaakt in het Sirdal.

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 03 sep 2008 22:09 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Lijkt me een schitterende omgeving, maar je standpunten maken het tot erg vlakke foto's, zonder enige diepte, en weten niet lang je aandacht vast te houden. Vooral bij de eerste had ik liever een goed zicht door de fjord, langs het water naar het meer/zee.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 03 sep 2008 22:24 
Lid
Fotografie

Mendel schreef:
Lijkt me een schitterende omgeving, maar je standpunten maken het tot erg vlakke foto's, zonder enige diepte, en weten niet lang je aandacht vast te houden. Vooral bij de eerste had ik liever een goed zicht door de fjord, langs het water naar het meer/zee.

jammer dat ze niet goed overkomen, het is een heel smalle kloof waar vanuit ik alleen uit deze positie een foto kon nemen, hier blijkt maar weer eens dat je omdat je er zelf geweest bent meer ziet dan de foto zegt, jammer....

BerichtGeplaatst: 03 sep 2008 23:13 
Lid
Fotografie

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Henie Mendel heeft wel gelijk over je foto's .
Dat de lokatie niet je niet meer kan bieden is vaak wel jammer.
Maar dat hoor je wel vaker meer naar links of rechts maar het is niet altijd mogelijk.
Het zal daar beslist schitterd zijn maar dat komt in je foto niet tot zijn recht.

BerichtGeplaatst: 04 sep 2008 10:37 
Lid
Fotografie

Henie schreef:
Mendel schreef:

jammer dat ze niet goed overkomen, het is een heel smalle kloof waar vanuit ik alleen uit deze positie een foto kon nemen, hier blijkt maar weer eens dat je omdat je er zelf geweest bent meer ziet dan de foto zegt, jammer....

met jammer bedoel ik vooral dat ik hetzelf niet gezien heb, jullie hebben helemaal gelijk,
ik blijf leren!!!

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp