Het is 23 jul 2025 12:40

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Windturbines in de Eemshaven
 Windturbines in de Eemshaven
BerichtGeplaatst: 02 jan 2011 16:30 
Lid
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
    Vandaag in de Eemshaven geweest.Veel windturbines.

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Fotografie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
BerichtGeplaatst: 02 jan 2011 17:58 
Lid
Fotografie

Geslacht: Man
Fraaie serie, de close-up vind ik de mooiste

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 02 jan 2011 18:24 
Lid
Fotografie

Eerste spreekt me niet zo aan, verlichting op de molens is vrij donker waardoor het onderwerp niet echt sprekend overkomt.

Bij de tweede vangen de achterste molens erg fijn het licht, waardoor in tegenstelling tot de eerste plaat hier meteen een sprekender beeld hebt.

Derde is een mooi detail, had hem zelf een kwartslag gedraaid voor wat meer rust in mij nek. En ook deze is voor mij iets minder verlicht.

Vierde vindt ik an sich een aansprekend beeld, zo met de stoomwolken die door de molen wordt gevangen. Had alleen een serie gemaakt, en er dan een gekozen waarbij de molenwieken (de onderste) wat meer zichtbaar was. Erg goed gespot, net verkeerde moment dunkt mij.

BerichtGeplaatst: 03 jan 2011 20:14 
Lid
Fotografie

Mendel schreef:
Eerste spreekt me niet zo aan, verlichting op de molens is vrij donker waardoor het onderwerp niet echt sprekend overkomt.

Bij de tweede vangen de achterste molens erg fijn het licht, waardoor in tegenstelling tot de eerste plaat hier meteen een sprekender beeld hebt.

Derde is een mooi detail, had hem zelf een kwartslag gedraaid voor wat meer rust in mij nek. En ook deze is voor mij iets minder verlicht.

Vierde vindt ik an sich een aansprekend beeld, zo met de stoomwolken die door de molen wordt gevangen. Had alleen een serie gemaakt, en er dan een gekozen waarbij de molenwieken (de onderste) wat meer zichtbaar was. Erg goed gespot, net verkeerde moment dunkt mij.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp