THX! vandaag is het er niet van gekomen om nieuwe plaatjes aan de kust te maken, want ik ben ff naar airport oostende gereden..(ben eigenlijk net terug) en heb daar mijn allereerste antonov 124 gespot.. niet tijdens landing of opstijgen, maar gewoon op de grond, vlakbij de terminal.. zag er sowieso ook al indrukwekkend uit..
wordt nog ff uitsorteren, wat wel en niet plaatsings-waardig is, maar het was in ieder geval wel dikke fun!
ik krijg altijd een beetje dubbel gevoel bij airport oostende.. aan de ene kant is het en supergezellig klein vliegveldje, met een goed en gezellig restaurantje, doet een beetje jaren 60 aan, en tegelijkertijd is er de afgelopen jaren nogal wat gebeurd, wat het daglicht niet kan verdragen..veel kleine ´cowboy-maatschappijtjes, met kleine terminals en verouderde vliegtuigen, die met moeite door de ´keuring´ komen, en die ook zgn. groenten en fruit tussen europa en afrika transporteren.
eigenlijk komt het erop neer dat er veelal linkjes te vinden zijn tussen illegale wapendoorvoer, ´bloeddiamanten´ en wat belastingtechnisch gedoe, en oostende knijpt af en toe een flink oogje dicht..
gebeurt trouwens niet alleen in belgie hoor.. op schiphol heeft EL AL ook een eigen terminal, met zo goed als geen controle..hmmm, en als het ergens misgaat zie je ineens mannetjes in witte pakjes rondlopen, maar verder geen gevaar voor de volksgezondheid hoor...
ga nog ff sorteren, nabewerken en beslissen of ik eea hier ga neerzetten,we zien wel, hihihhii!