hmm als ik dan mijn fantasie even laat gaan (Thank God for being Alle Dagen Heel Druk

).
Heerlijk drie weken op vakantie, de avond ervoor uit eten geweest waarna een romantische avond heeft gevolgd. De volgende ochtend wordt je wakker, zie je dat de deur(en) naar het balkon/terras nog openstonden en dan zie je met je slaperige ogen dit uitzicht.
Voor dat verhaal mis ik dan alleen nog een scherpe variant die het verhaal verder vertelt en dan scherp laat zien waar je dan, nog vol genot en geluk van de voorgaande uren, op uit tuurt voordat je roomservice belt om wat croissants en verse jus 'd orange boven laat komen om het geheel in stijl af te sluiten.
Feit blijft dat de foto ondanks dat onssscherp blijft

(tijd voor een herkansing!)
oh en wat mij ook in het begin gezegd is, alle feedback is uiteindelijk bedoeld om ervoor te zorgen dat je, tussen de regels door, inziet wat er in het vervolg aan instellingen aangepast kan worden zodat het uiteindelijke resultaat van de foto in de toekomst anders tot uiting komt.
Weet niet hoe het voor jou voelt, maar in het begin kreeg ik dergelijke reacties (terecht) en vond het best aanvallend. Na iemand benaderd te hebben van het forum hoe ik dergelijke reacties moest opvatten tot de conclusie gekomen dat men hier puur en alleen positief wil zijn en een ieder die de moeite neemt om een DSLR aan te schaffen ook optimaal plezier gunt van zijn mooie nieuwe aanwinst. (gezien de camera waar je mee fotografeert ben je nog niet zo lang bezig, dus voel je niet aangevallen maar pak de tips op die er ook bij staan, en die zijn er genoeg óók in dit topic

)