Nee, mensen, jullie begrijpen volgens mij totaal niet wat ik zeg.. Ik probeer te onderzoeken hoe het komt dat op forum 1 de foto de hemel in geprezen wordt en dat op forum 2 de foto de grond in wordt geboord (ja, dat is heel zwart-wit). Mag dat of is dat niet de bedoeling hier en ben ik een vreemde eend in de bijt? Ik raak namelijk langzamerhand geïrriteerd door het feit dat het blijkbaar niet aan wil komen dat ik probeer te onderzoeken hoe dat verschil ontstaat.
@Inoordhof: Tuurlijk kan een foto weinig met je doen, en dat is prima. Dat mag. Maar dat doet niets af aan het feit dat ik hier een verschil opmerk en benieuwd ben naar de oorzaak daarvan. Ik ben onderzoekend en lerend ingesteld en dat is daar ook onderdeel van

@Frans: ik begrijp niet helemaal wat je hiermee probeert te zeggen. Het enige wat de weekfoto's mij eventueel vertellen is de stijl die hier gewaardeerd wordt in een bepaald genre..
Verder spreekt een foto voor zich, maar nogmaals, ik ben op zoek naar de oorzaak van een verschil.
@IEDEREEN: Ik vind het echt heel erg jammer dat het hier voor mijn gevoel niet gewaardeerd wordt dat ik hier iets probeer te onderzoeken naar aanleiding van mijn foto. Ik voel me daardoor niet bepaald extra welkom hier, en dat komt niet door het feit dat ik kritiek op een foto krijg.
Dat ik me hier nu niet welkom voel is vanwege het feit dat ik op heel veel weerstand stuit als ik jullie vraag om eens anders naar een foto te kijken, is dat soms teveel gevraagd?
Ik snap echt eerlijk waar niet wat er zo erg is aan het feit dat ik probeer te onderzoeken hoe er zo'n verschil ontstaat. En ja, dat het erg is, dat is een interpretatie en dat baseer ik op dat er niemand daarover mee wil denken.
Als dat niet geaccepteerd wordt, is dat heel jammer maar dan ben ik snel weg.. En dat vind ik zelf ook jammer maar de reacties hier vallen mij in elk geval tegen. Ik probeer hier met een goed geweten iets te onderzoeken, maar ik heb niet het gevoel dat dat hier toegestaan is, misschien moet ik de regels nog maar een keer lezen...
Excuus voor mijn misschien wat geïrriteerd bericht, maar zo is het hoe ik het voel, en kom nu dus asjeblieft ook niet aan dat ik dan maar weg moet gaan als het me niet bevalt, dat is namelijk niet hoe mensen netjes met elkaar om zouden moeten gaan als iemand iets wil onderzoeken en ergens van wil leren.