Er had rechts wat minder in beeld moeten zijn, wat opener en dan ook graag wat extra vis.

Komt goed. Ik weet nu wat ik allemaal met deze constructie kan, en nog beter: Wat er aan de problemen gedaan kan worden en hoe ik ze oplos. Ik heb daar heel erg veel tijd en moeite in gestoken. Zoals laatst: Had ik de bol keurig gepolijst. Schitterend glad en krasvrij, maar toen weer heel erg statisch. De binnenkant zat vol stof wat ik eerst niet wegkreeg....en een ramp op de foto..

.nagenoeg alles heb ik moeten ondervinden/uitvinden/oplossen al dan niet met wat meedenk hulp. Het grote 7' scherm is een enorme sprong voorwaarts en de grote zwarte zonnekap er omheen ook, die heb ik een paar dagen terug gemaakt.
Morgen de generale repetitie in de Biesbosch en woensdag wordt het menens. Dan wachten er twee mensen met een mooi bootje op mij in Naarden en dien ik een paar goede platen te produceren die gepubliceerd worden. Nav alle reacties weet ik onder andere hoe het niet moet...

Door alle oefening ben ik niet zo zenuwachtig meer als 2 weken geleden. Spannend vind ik het wel. Ik kan in ieder geval de spullen niet de schuld geven, nu moet ik het zelf doen en een beetje geluk hebben uiteraard.