Gotchas schreef:
Juist vanwege het saaie weer, zou ik eerder geneigd zijn om de boel een beetje meer saturatie te geven, maar goed smaken verschillen

Toen ik deze foto trok, bleek achteraf dat de kleuren te onnatuurlijk overkwamen.. Er lag wat ochtenddauw op het groene gras, en dit kwam m.i. niet echt lekker over..een beetje radio-actief achtig, zal ik het maar zeggen, hihihi!! na veel geprobeer, kwam het het beste uit met gedesatureerde kleuren.. wilde het echt sober houden, en met een sober landschapje als onderwerp.. Maar da's eigenlijk ook een beetje mijn stijl hoor, vast proberen leggen wat ik zie, in al zijn eenvoud, de lege polders hier in Zeeuws-Vlaanderen hebben een soort van eenvoud, die mij aantrekt, al zal dat natuurlijk niet ieders smaak zijn...ik ben zelf nogal een minimalist, behalve mijn foto-spulletjes natuurlijk

, maar dannog, koop mijn spul meestal tweede-of meerderehands, en probeer hier weer wat leuks mee te maken..het is een soort van levensstijl geworden...mss dat ik hem nog es omzet in zwart/wit of zo, mss zou het dan nog soberder kunnen zijn..Eigenlijk ga ik iedere dag weer op pad, weer of geen weer, en soms moet je het dan doen met het beschikbare licht of weer.. Ben een beetje foto-verslaafd geworden, een dag geen foto genomen, is voor mij geen dag geleefd...

Groetjes, Alex!!