Het is 26 jun 2025 19:27

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur gedesatureerd...
 gedesatureerd...
BerichtGeplaatst: 23 jan 2009 13:47 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Het was erg somber weer, dus vond ik het wel leuk, om de kleuren wat te desatureren, gaf wel een leuk effect...

F1
Fotografie

Exif: 1/40, F10, ISO 100, FL 18 mm

Groetjes, Alex!

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 gedesatureerd...
BerichtGeplaatst: 23 jan 2009 13:50 
Lid
Fotografie

Technisch wel in orde, gulde snede, onderwerp uit het midden, maar toch te saai beeld helaas.

Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 gedesatureerd...
BerichtGeplaatst: 23 jan 2009 14:06 
Lid
Fotografie

Geslacht: Vrouw
Juist vanwege het saaie weer, zou ik eerder geneigd zijn om de boel een beetje meer saturatie te geven, maar goed smaken verschillen ;)

gedesatureerd...
BerichtGeplaatst: 23 jan 2009 16:05 
Lid
Fotografie

Gotchas schreef:
Juist vanwege het saaie weer, zou ik eerder geneigd zijn om de boel een beetje meer saturatie te geven, maar goed smaken verschillen ;)

Toen ik deze foto trok, bleek achteraf dat de kleuren te onnatuurlijk overkwamen.. Er lag wat ochtenddauw op het groene gras, en dit kwam m.i. niet echt lekker over..een beetje radio-actief achtig, zal ik het maar zeggen, hihihi!! na veel geprobeer, kwam het het beste uit met gedesatureerde kleuren.. wilde het echt sober houden, en met een sober landschapje als onderwerp.. Maar da's eigenlijk ook een beetje mijn stijl hoor, vast proberen leggen wat ik zie, in al zijn eenvoud, de lege polders hier in Zeeuws-Vlaanderen hebben een soort van eenvoud, die mij aantrekt, al zal dat natuurlijk niet ieders smaak zijn...ik ben zelf nogal een minimalist, behalve mijn foto-spulletjes natuurlijk :P , maar dannog, koop mijn spul meestal tweede-of meerderehands, en probeer hier weer wat leuks mee te maken..het is een soort van levensstijl geworden...mss dat ik hem nog es omzet in zwart/wit of zo, mss zou het dan nog soberder kunnen zijn..Eigenlijk ga ik iedere dag weer op pad, weer of geen weer, en soms moet je het dan doen met het beschikbare licht of weer.. Ben een beetje foto-verslaafd geworden, een dag geen foto genomen, is voor mij geen dag geleefd... :blush Groetjes, Alex!! :up

gedesatureerd...
BerichtGeplaatst: 26 jan 2009 10:31 
Lid

toch leuk in beeld gebracht hoor
omwille het somber weer

Profiel op dit foto forum
 gedesatureerd...
BerichtGeplaatst: 26 jan 2009 22:17 
Lid
Fotografie

Ik weet het niet bij deze, ik vind dat je van dit wat saaie landschap nog heel wat uit de compositie hebt weten te halen. Toch kan deze mijn blik niet al te lang vasthouden, denk niet dat dat aan de kleur ligt.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp