Aangenaam verrast ;
Ik struin hier al een tijdje rond en geef zo af en toe een reactie op een foto . En doe altijd mee met het stemmen op de weekfoto
Ik zie er daarvan hele fraaie van voorbij komen en van verschillende diversiteit ,Wat mij ook kan boeien is als er mensen zijn met vraag op technisch gebied en dan zie hoe sommige hieronder schitterende en uitgebreide antwoorden geeft .
In begin wilde ik hier natuurlijk ook foto’s plaatsen maar dat lukte me niet erg zodoende heb ik nog nooit wat geplaatst maar gisteren probeerde ik het opnieuw en voilà eigenlijk best simpel en snap nu ook niet meer waarom het de eerste keer niet gelukt is. Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik tekst bij de foto krijg.
Maar wat treft mijn verbazing heel veel leuke reacties en uiteindelijk nog een TC ook eerlijkheidshalve had ik dat nooit verwacht Ik wil daarvoor ook een ieder bedanken .
Wat betreft de foto ja die is inderdaad gemaakt vanuit een luchtballon en dan bij zonsopkomst het is zoals vaag omschrijft De werkelijkheid is nog veel mooier een onvergetelijke ervaring, toen ik hoorde dat ze tegen het eind van de middag ook gaan voor de neergaande zon heb ik niet getwijfeld om direct ja te zeggen
Deze foto is daar een resultaat van de warme avondkleuren geven de rijstvelden daardoor een mooi effect ik had nog gehoopt op een weerspiegeling van de ballon in een van de waterpartijtjes maar helaas dat is niet gelukt
Nogmaals bedankt voor de leuke reacties en ik hoop dat deze foto jullie ook mogen smaken
Gr ron