__Erik__ schreef:
Paal staat (een beetje) scheef, is boven aangesneden, recht is wel ruimte, maar voor mijn gevoel is de ruimte tussen het hek en het kader te krap, voelt voor mij bedukkend, denk dat landschapsformaat beter zou werken.
De paal staat niet scheef, hij loopt alleen van onderen naar boven iets dunnner.
Ook hier heb ik dus eigenlijk weer teveel mm's, stel dat ik een 10mm had, had ik deze foto zeker in landschap formaat genomen, maar omdat ik er nu niet op krijg wat ik wil gebruik ik de portret stand.
petervaneekelen schreef:
...
En gefeliciteerd met je TC! Dat het maar nooit moge wennen

Komt goed, het blijft altijd weer een verrassing!
Erik Symoens schreef:
Mmmmmm.......helemaal niets zou ik het toch niet willen formuleren.....denk dat de lucht hier al voor 50 percent de plaat maakt en dan de rest voor de bewerking.......en inderdaad,,,,landschapsformaat zou het hek beter doen zijn uitkomen.....
Aja.......je rijft ze mooi binnen......proficiat Matthijs

Eigenlijk niet geslaagd dus.. Want de wolken is gewoon geluk, en de nabewerking maakt hem af, dat zou zeggen dat de compositie, kleuren, scherptediepte ect. niets waard zijn?

Maurice78 schreef:
Ja wat Peter Zecht klopt wel in Het Klein doet hij Het beter.
Komt waarschijnlijk omdat de halo iets minder op vallen.
Compo kan ik wel waarderen
Grt maurice
Misschien had ik iets nauwkeuriger moeten werken, de halo komt namelijk van het oplichten van het hek..
Bedankt voor de reacties!