Het is 27 apr 2024 17:45


►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.


Auteur Zomaar op een zondag........
 Zomaar op een zondag........
BerichtGeplaatst: 28 aug 2016 20:08 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1055
Woonplaats: Hurdegaryp (Frl)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Vandaag heb ik sinds lange tijd weer een digitale camera ter hand genomen. Daar zit een verhaal aan vast, maar het komt er op neer dat ik 6 camera's heb gekocht via Marktplaats. Het ging mij om een analoge camera die ik dolgraag wilde hebben, maar een beetje verscholen op de foto stond: een Nikon FE. Daarbij nog 5 camera's. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb €65 betaald en ik was 6 perfect werkende camera's rijker. Een droomdeal. Bij deze deal zat ook nog een oude Nikon D70. Die wilde ik toch wel graag even proberen. Tja, ook met een oude digitale camera kun je nog best acceptabele foto's maken. En daar maak ik nou weer een sport van. Ik zal er vandaag nog eentje posten die met deze camera is gemaakt, maar deze vond ik op zich ook al wel leuk.

PS: Wees gerust, analoog blijft mijn belangrijkste bezigheid. Ik zal jullie dus niet elke dag lastig vallen met mijn 'geesteskinderen' :rof


Fotografie


Laatst bijgewerkt door Freerk_Lautenbag op 29 aug 2016 14:52, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Zomaar op een zondag........
BerichtGeplaatst: 28 aug 2016 22:23 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 4932
Woonplaats: Belgie
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Welkom in de digitale wereld.
Ondertussen zitten we ook al aan windows 10 :P (grapje)

Leuke foto!


Omhoog
 Profiel op dit foto forum
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Zomaar op een zondag........
BerichtGeplaatst: 29 aug 2016 14:51 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Berichten: 1055
Woonplaats: Hurdegaryp (Frl)
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
xafke schreef:
Welkom in de digitale wereld.
Ondertussen zitten we ook al aan windows 10 :P (grapje)

Leuke foto!


Ach, ik heb nog een 10-tal digitale Olympus pen camera's liggen van verschillende typen, dus digitaal is me echt niet vreemd hoor :P. Daarvoor had ik een complete Canon set (10D, 20D en 40D). En Windows 10 behoort ook tot mijn standaard uitrusting. Analoog vind ik alleen leuker, maar ik ontken het gemak van digitaal niet hoor.
Helaas zie ik hier op het forum dan ook dat men met digitaal elke dag zo nodig iets moet plaatsen om maar iets te plaatsen. Ik hou niet zo van die kwantitatieve dumping van foto's. Gelukkig doen de meesten dat niet, maar het verklaarde mijn PS in mijn eerste bericht van dit topic.


Omhoog
 Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 136 gasten



Algemeen | Fotobeoordeling | Projecten | Diversen | Foto apparatuur en software | Markt

 

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

 

  RSS Feed