Bedankt allemaal!
@Joop, mij stoort het gele vlak niet, ik vind het wel wat weg hebben van een 'bunker' op een golfbaan.
Het groene wat je ziet zit ook nog best wel veel geel in, is een veld met allemaal gele bloemetjes, ik heb ook foto's gemaakt waarop dat wat meer op de voorgrond komt, maar vind zelf dit wat mooier, omdat de aandacht dan meer naar de bergen gaat.
@Frans, jij vindt dat er te weinig kleur in de foto zit en dat er minder lucht op had gemoeten, zodat de lucht ongeveer 1/3 van de foto in beslag zou nemen?
De lucht vind ik net als Matthijs juist wat toevoegen, zoals Anneke al zegt een beetje dreigend, ik hou daar ook wel van, maar kan jou wel begrijpen als je daar minder van houdt.
@Matthijs, met die bewerking van landschappen zit ik nogal eens te stoeien, ik ben dat niet gewend.
Iets blauwer is wel redelijk simpel te realiseren, maar dat lichter is hetgeen wat lastig is.....bij een vorige foto van dit gebergte(vanaf een andere plek gemaakt en dus ook een hele andere voorgrond

) kreeg ik een paar de opmerking dat de bergen wat te flets overkwamen, dus nu geprobeerd om dat te voorkomen, maar als ik ze op ga lichten worden ze ook gelijk weer fletser.
Lucht heb ik al aardig doorgedrukt, hoewel het in het echt ook al een aardig mooie lucht was....nog meer aanzetten wordt te onrealistisch denk ik.
Ik zou het leuk vinden als jij deze foto op jouw manier zou willen bewerken en als je wilt kan ik dan eventueel de originele RAW of JPEG naar je toe sturen?