Onbeantwoorde berichten | Actieve onderwerpen
►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.
Auteur |
Nissan 350Z |
Matthijs
|
Nissan 350Z Geplaatst: 04 jul 2023 20:08 |
|
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
|
|
Omhoog |
|
 |
Fotosmurf
|
Nissan 350Z Geplaatst: 04 jul 2023 21:40 |
|
|
Als je de mast weg kloont vind ik de 3e het mooist van de serie. Qua compo, kleur en standpunt en de lucht doet ook lekker mee.
2e vind ik wat slordig afgesneden maar had je denk ook horizontaal moeten schieten en ander er recht voor gaan staan.
1e geeft een miniatuur effect.
|
|
Omhoog |
|
 |
sgrs
|
Nissan 350Z Geplaatst: 09 jul 2023 20:39 |
|
|
het zijn mooie foto's 3de komt het mooiste er uit. foto 1 had ik meer naar links genomen dat de boot er niet opstond foto 2 is een lastige het is hele mooie foto maar ik denk een vierkant frame mooier geweest foto 3 had ik inderdaad de mast weg gepoets en als het kon iets meer ruimte rechts. ook zie ik bij alle 3 de foto's links boven een hele donkere plek in de foto's
|
|
Omhoog |
|
 |
filipo
|
Nissan 350Z Geplaatst: 15 jul 2023 19:37 |
|
|
Fijne reeks. Het lage standpunt in de 3e geeft het meeste power aan de wagen. In de 1e heb je idd meer dat miniatuureffect.
|
|
Omhoog |
|
 |
Matthijs
|
Nissan 350Z Geplaatst: 03 okt 2023 09:57 |
|
|
Dank voor de tips! Ik merk dat het fotograferen van auto's me nog veel moeite kost. Goede aandachtspunten waar ik de volgende keer op zal letten!
|
|
Omhoog |
|
 |