miccie schreef:
De foto heb ik idd niet bewerkt. Niet rechtgezet, verscherpt of met contrast gespeeld. Ik laat een foto het liefst zo origineel mogelijk zien.

(afgezien van het rechtzetten dan)
En of er bij iemand dan wel of niet wat gebeurt? Sorry, maar dat interesseert me niks. Met wat meer fantasie zou het je misschien wat meer doen?
Dat ik de grijskleurige auto op de voorgrond erop heb gelaten is vanwege het stadsgezicht (er gebeurt wel meer in de grote stad), de reflectie in de ruiten en dergelijke. En dan zou er een stuk ambulance missen. Dat de auto op de voorgrond de aandacht afleidt is een kwestie van kijken vind ik.
En dan nog wat betreft verhaal, dat is maar net wat je erbij bedenkt: het is geen film. Fantasie!
Je zet je foto ter beoordeling, en dan ga je zo reageren op commentaar, dat is dus een dooddoener voor de toekomst.
Als je het zelf dan toch zo goed weet, vraag dan niet wat een ander er van vindt, want dat interesseert je toch blijkbaar niet.
En èèn foto is niet echt een reportage
Je geeft zelf al aan dat de plaat technisch niet naar wens is, maar het plaatje op zich wel.
Hierbij geef je dus zelf al aan dat je 'm zelf al goed vindt, en eigenlijk al geen negatief commentaar verwacht.
Ikzelf heb genoeg fantasie, maar kan met deze plaat helemaal niks, sorry