D-per4mance schreef:
Mooie foto's van een hele dikke auto!
Bij F1 was het plaatje naar mijn mening nog mooier geweest als je de auto op een vlak stukje ondergrond had gezet. Nu is het met name bij het achterwiel net alsof de grond een beetje onder de auto uit valt. Is vaak lastig te zien of de auto echt vlak staat en valt vaak pas op de PC op, maar probeer erop te letten.
F3 vind ik eigenlijk het aantrekkelijkste uit de serie. Hierin komen de lijnen van de auto lekker dramatisch over. Vind persoonlijk alleen jammer dat deze iets te enthousiast bewerkt is waardoor de hele foto een beetje een geel/oranje schijn krijgt. De 2e bewerking van deze foto vind ik al een stuk beter, maar wat mij betreft is het plaatje sterk genoeg om zonder heftige bewerking te kunnen.
Thnx!
De 2e bewerking van F3 is meer bewerkt dan de 1e bewerking.....ik had bij de eerste bewerking al geprobeerd de auto al wat lichter/witter te maken en bij de 2e bewerking ben ik daar nog wat verder in gegaan.
Het orgineel is nog meer oranje-/geel-achtig, dit kwam door de ondergaande zon.
Bobi schreef:
Inderdaad

welke camera, welke lens(en), filters etc.
Camera is de Sony A55.
Lensen die ik bij deze foto's gebruikt heb zijn de Minolta 70-210mm. f/4 en de Tamron 17-50mm. f/2.8.
Ik heb wel een polarisatie filter voor de 70-210mm., maar bij deze foto's heb ik dat niet gebruikt.
Statief heb ik, maar hier ook niet gebruikt.
De Exif staat ook nog in de foto's en als je nog geen Exif-viewer hebt kun je die via deze link downloaden en installeren:
http://opanda.com/en/iexif/Je kunt dan door rechts op een foto te klikken zien welke instellingen en zo er gebruikt zijn, mits de Exif nog in de foto staat.