Industrial63 schreef:
Zit wat in , maar niet ieder kan / wil er een hoop aan uitgeven.
Goed materiaal betaalt zichzelf terug. Als er een duidelijke meerwaarde kleeft aan een duurder product wil ik dat best betalen. Met name omdat ik vrijwel alleen maar automotive doe (en je dus altijd met spiegelende oppervlakken werkt) zie ik het nut van een goed filter wel in. In sommige foto's storen de reflecties mij inderdaad ook wel. het kan soms mooi zijn om de diepe glans in de lak te showen, maar op andere foto's is het cleaner als je zelf wat invloed hebt op je reflecties.
Industrial63 schreef:
HAMA is niet echt top of the bill , probeer eens een B&W. Volgens mij rijden die wagens behoorlijk comfortabel btw als ik de laatste 2 platen bekijk.....

Persoonlijk vind ik het comfort nog wel meevallen. De dempers van de schroefkits (verstelbare verlagingssets) onder deze auto's zijn in hardheid te verstellen. Gaat van nog redelijk comfortabel tot plankhard. Staat tegenover dat je een ontzettend goed contact met de weg hebt, exact voelt wat de auto doet en je kunt bizar hard bochten door. Een aanvullende tandartsverzekering is echter geen overbodige luxe...