Heel leuk gedaan.. mooie standpunten. Nineties revival

Wat me opvalt is dat de kleuren steeds een andere tint hebben per foto. Zou mooi zijn als dat een eenheid vormt.
En (haha) de voorwielen worden stapje voor stapje steeds verder afgehakt op de foto's

Lees even genoeg over een CPL filter.. het is niet een filter dat je er constant op kan laten zitten en je moet vanuit bepaalde hoeken werken, rekening houden met de zonstand/invalshoek.. en het filter 'tovert' niet.. Ik heb het bestudeerd voor autofotografie en eigenlijk kan je moeilijk in 1 shot een perfecte plaat maken. 2 shots vanuit dezelfde hoek voor de ramen met verdraaiing van het filter zijn nodig. Dan kan je in Photoshop de lagen samenvoegen tot 1 foto met doorkijkbare ramen. Wat mij opvalt is dat ook de kleuren een beetje mattig worden met een CPL filter.
Plus dat hij inkomend licht vreet en je sluitertijd verlengd.
Nooit verkeerd om te hebben, zeker niet, word zelfs aangeraden, maar weet dat hij beperkt bruikbaar is en je de tijd moet nemen om de foto te maken.
Gezien jouw concentratie bij deze foto's zou je hem wel kunnen gebruiken.
Ik ben geen adviseur van filters maar ik heb er veel informatie over gelezen en voor het gehaastere fotograferen zou hij onhandig zijn om er vast op te hebben. Dus er op wanneer nodig en dan weer er af.
Heb ik jou beknopt de info doorgegeven die ik vernomen heb