Het is 02 mei 2025 16:07

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur SL 63 AMG
 SL 63 AMG
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012 22:20 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
De eerste lijkt teveel verscherpt? Het idee is goed, maar de uitwerking kan je wat mij betreft beter.

De tweede is bij deze ook weer erg goed!

Groeten,
Mattie

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 SL 63 AMG
BerichtGeplaatst: 28 jun 2012 22:28 
Lid
Fotografie

Ik zal ze weer eens direct vanuit t origineel naar tinypic uploaden.
Bij deze auto poste ik ze op FB bij de eigenaar, thuis sloeg ik vanuit FB die foto dan op en uploadde ik m weer naar tinypic,.... Denk dat er in dat proces toch teveel qualiteit verloren gaat :(

SL 63 AMG
BerichtGeplaatst: 29 jun 2012 09:00 
Lid
Fotografie

Tinypic upload is eigenlijk niet helemaal je van het, ik heb dit al vaker gemerkt, op het moment dat je foto net hebt geupload is hij nog mooi strak, maar na een paar uur/dagen vervalt er een stuk kwaliteit. Ik denk dat ze in verband met hoeveelheid dataverkeer een lagere resolutie tonen ofzo.

Profiel op dit foto forum
 SL 63 AMG
BerichtGeplaatst: 29 jun 2012 23:29 
Lid
Fotografie

Bobi schreef:
Tinypic upload is eigenlijk niet helemaal je van het, ik heb dit al vaker gemerkt, op het moment dat je foto net hebt geupload is hij nog mooi strak, maar na een paar uur/dagen vervalt er een stuk kwaliteit. Ik denk dat ze in verband met hoeveelheid dataverkeer een lagere resolutie tonen ofzo.

Ja, ik upload eigenlijk altijd daar, maar bij de laatste topics was dat niet "je van het" idd.
Maar dat kan ook aan de tussenkomst van FB gelegen hebben,.. Of althans daar ligt sowieso een hoop qualiteitsverlies, maar idd misschien ook wel icm wat jij aangeeft over Tinypic.

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2