Het is 02 mei 2025 14:13

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur Old stuff
 Old stuff
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010 14:09 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
weer een oude Mercedes tegen gekomen, vond het erg jammer dat er een andere auto naast stond..

1:Fotografie

2:Fotografie

En een wat oude fiets model in een nieuw jasje gevonden.

3:Fotografie

Laatst bijgewerkt door Desolater op 03 apr 2010 15:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum Share on FacebookShare on Twitter 
 Old stuff
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010 15:04 
Lid
Fotografie

Verzoekje; als je meerdere foto's in één post zet, nummer ze dan even

Mja ... de foto's, moeilijk.
Allereerst, de omzetting zw/w doet het, zeker gezien de leeftijd van je onderwerpen goed :D, Maar overwegend wat contrast-arm en flets.

#1: Wat mij betreft meer een registratie. Bij onderwerpen met veel storende elementen in de omgeving is vaak concentratie op details mooier. In dit geval misschien door de knieën gegaan en geconcentreerd op de mooie chroom gril / logo / koplampen
#2: Deze is voor mij niet meer dan een kiekje; geen interessante details, onrustige achtergrond
#3: had vanuit een lager standpunt een betere foto opgeleverd denk ik. Ook zijn veel onderdelen aangesneden o.a. koplamp, drager rechtsvoor, zadel, kettingkast etc. Een compo die niet aanspreekt zal een alledaags voorwerp als een fiets op deze manier niet meerdere blikken waardig gunnen.

Volgende keer misschien van te voren overdenken wat je wil laten zien, wat jij nu zo mooi vind aan het voorwerp, en als je , zoals jezelf al opmerkt, er storende elementen in de foto zitten, maak 'm dan niet zo / shop ze weg o.i.d.

Dit is uiteraard allemaal opbouwend bedoeld en mijn persoonlijke mening

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
 Old stuff
BerichtGeplaatst: 03 apr 2010 15:29 
Lid
Fotografie

Bedankt voor je reactie :)

Bij een andere foto (ook van een mercedes) ben ik dacht ik wel goed door de knieën gegaan, had ik hier ook moeten doen.

Ik ga ze gelijk even nummeren, bedankt voor je opmerkingen :up

Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp