Bekend kleurtje (tack?)...rtc auto toevallig?
De auto...kleur is "grappig" maar verre van origineel (zie R5 GTE "Tack")...velgen naar mijn idee veel te groot voor de auto...waarbij auto niet voldoende verlaagd voor dergelijk grote velgen (17 inch?) en de banden hebben er een te dikke wand voor. Bij een Clio 16v is tot 16" straffeloos mooi, bij grotere maten moet je goed nadenken over type velg, bandenmaat en mate van verlaging...hier gaan ze, voor mij, alledrie de mist in...velgen "te open" waardoor de remschijfjes opeens heel klein ogen. Lijken me ook een beetje 13 in dozijn AEZ velgen, maar dat kan ik mis hebben.
Verder ziet deze Clio 16v er 100% standaard uit. Dus behalve spuitwerk en andere velgjes zie ik weinig tuning. Waarbij het ook nog eens zonde is dat het spuitwerk "over de stripjes heen gedaan is" mooier was dan om de bumper mooi glad te maken...en zo de auto toch subtiel iets "eigens" te geven.
In tuningland ga je voor de power of the show...ik ging altijd voor de power. Hier kan ik van beide niets erg onderscheidends bemerken. Althans...met deze grote velgen erop mag ik hopen dat de auto motorisch niet "getuned" is...want door de grotere rolomtrek van de wielen ben je je extra snelheid al snel weer kwijt...en door het hoger liggen van de auto de "sublieme" wegligging...uiteindelijk is het, behalve de kleur, daarom vleesch noch visch.
Beetje lullig natuurlijk...

Maar zo "beoordeel" ik de auto, zoals ik een foto zou doen. Het risico van erom vragen natuurlijk

Gelukkig is het maar een mening, en is het in Tuningsland "not done" om dergelijke dingen over iemands auto te zeggen... (althans...in the face...in fotoland is het wel heel gebruikelijk om dergelijke zaken over iemands foto te zeggen

)
Groeten...een ex-(bestuurs)lid van de rtc

O ja...de foto...deze valt in foto land onder de noemer "snapshot". Het lage standpunt is "goed gekozen, al had ik bij dit type clio toch een iets hoger standpunt genomen, zodat de bult op de motorkap én de bredere zijschermen mooi opvallen. Als deze net als de Tack GTE een wit interieur heeft, dan zou ik die ook meenemen...iets meer een "reportage" van de auto er van maken.
De rest is al gezegd...rustige omgeving opzoeken...zachter licht (niet zo vol in de zon) en je kan van deze auto hele mooie plaatjes schieten. Een pola zou ik met deze lak zeker gebruiken, denk dat dat mooi uit gaat komen..!