Ik heb vanmiddag ook al even gespiekt, maar had toen wat minder tijd.
Ben er helaas niet helemaal over te spreken, maar ga je vertellen waarom.
Overigens is dit smaak hoor,... ik heb net pas m'n 2e auto gefotografeerd

#1 Voor mij teveel reflectie, en een wat abrupt afgesneden kontje. Achtergrond is imo ook net even te scherp waardoor deze de aandacht een beetje weghaald, met als effect dat je rond gaat kijken iin de foto.
Op te lossen door een groter diafragma (lager getal), en een pola filter,.. welke reflecties om kan buigen

#2 Imo de betere uit je serie

. Misschien nét een paar stappen naar rechts zodat je toch nog de zijkant krijgt, maar ook net wat meer vd andere auto's.
#3 Zie 1.
#4, goede effecten! Maar ik mis scherpte,.. door het licht wat op de voorste auto valt is het daar het minst merkbaar (maar wel lichtjes zichtbaar) Maar vooral bij de auto's erachter verspringen de lijnen erg.
Oplossing is eigenlijk hetzelfde als in #1, maar nu evt samen met je ISO waardes welke je omhoog zou kunnen gooien. Icm een groter diafragma zou je dan in staat moeten kunnen zijn om je sluiter hoog genoeg te kunnen krijgen zodat je bewegingsonscherpte tegen kunt gaan.
#5 Eventjes rechtzetten en je hebt opzich een nette foto

misschien even het contrast wat verhogen.
Wel zou ik volgende keer ook hier kiezen voor een groter diafragma om de achtergrond minder duidelijk aanwezig te laten zijn.
#6 Voor mij de beste uit je serie, mooie plaat

lekker scherp, en hier is de achtergrond niet té aanwezig doordat deze wat is weggeblurd.
Wel zou die het imo in z/w nog beter doen omdat je dat de gele balk bovenin niet meer hebt

Een vraagje tussendoor,.. heb je in (volgens mij) de blauwe auto nog een verandering aangebracht mbt wegclonen van reflecties ? Ik zou toch zweren dat ik er vamiddag een paar benen in zag
Al met al vind ik het zeker wel een zeer nette poging, maar aan de andere kant wil ik je ook niet afschepen met ankel Mooi of niet mooi,.. dus hoop dat je er wat mee kunt.
En nogmaals het is enkel opbouwend bedoeld