Het is 13 jul 2025 22:08

Ga naar pagina Vorige  1, 2

►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.

Auteur 2015 met eigen parkeerplek
 2015 met eigen parkeerplek
BerichtGeplaatst: 07 dec 2015 15:02 
Lid
Fotografie
Offline op het foto forum

Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Ik had de foto waarschijnlijk ook gemaakt, misschien wel vanuit meerdere standpunten. Maar ik denk niet dat ze het fotoboek of het forum hadden gehaald. :dk Daarvoor doen de auto's me als onderwerp te weinig, of ze zijn te storend aanwezig. (doorhalen wat niet van toepassing is ;) )

Profiel op dit foto forum Persoonlijke fotografie website
Antwoord met een citaat uit het fotoforum  
BerichtGeplaatst: 07 dec 2015 20:18 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Frans schreef:
Vind het toch wel bijzonder om te lezen dat, ondanks de uitleg, een aantal mensen de auto's als storend element in de foto zien en niet als een essentieel onderdeel.
Tsja, ik bekijk de foto en vind dat een titel of uitleg de foto niet beter maakt.
Stel ik maak een foto van een vogel met een storende boom vlak achter de vogel langs, maar ik geef in de titel en begeleidende tekst op dat de boom het huis van de vogel is, dus die boom is nu een belangrijk onderdeel van de foto met tekst.....wordt daar de foto beter van en moet men dan maar vinden dat het erbij hoort en niet storend is?
Ik vind dat een foto de titel of tekst moet maken en niet dat een titel of tekst de foto moet maken, maar dat is hoe ik erover denk. :)

Profiel op dit foto forum
BerichtGeplaatst: 07 dec 2015 21:45 
Lid
Fotografie
Online op het fotoforum

Ron ik wist niet dat je boos werd. Smiley naar keus.

Ik zie twee auto's achter elkaar geparkeerd in een heel smal straatje.
Ik voorzie wat problemen als er iemand langs moet of een van de twee weg wil.

Voor mij is dat het onderwerp van de foto.

Wil niemand een visie opdringen. Edoch mijn verbazing uitspreken lijkt me toegestaan. Toch?

BerichtGeplaatst: 07 dec 2015 21:52 
Moderator
Fotografie
Online op het fotoforum

Smiley staat er bij mij al achter en dat is een blije smiley, ben dus zeker niet boos.....zal 'm nog wat meer laten lachen :D :P

Tuurlijk mag je je verbazing uitspreken, maar daar mag ik dan toch ook wel weer verbaast over zijn? ;)
Iedereen heeft een eigen "kijk" op dingen denk ik dan, dus heb mijn visie er ook maar bij gezet. :)

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op fotografie onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2