Onbeantwoorde berichten | Actieve onderwerpen
►Maximaal 2 beoordelingstopics per dag. ► Maximaal 8 foto's per topic. ► Gewenste plaatsingsgrootte foto's is 900 pixels. ► Minimale plaatsingsgrootte foto's is 700 pixels.
Auteur |
Huis met schuurtje |
scoco
|
Huis met schuurtje Geplaatst: 21 jun 2020 12:53 |
|
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
|
Ik vind het raampje hier wel grappig. Verder werkt het beeld voor mij niet echt.
|
|
Omhoog |
|
 |
Harry
|
Huis met schuurtje Geplaatst: 21 jun 2020 15:20 |
|
Bezwaar bewerken: Ja
|
Op deze manier werkt ie voor mij ook niet. Ik vind het onderste deel het meest interessant. Het licht op het schuurtje en het verlichtte raam vind ik mooi. Het bovenkantje eraf en stretchen tot een vierkant? de bovenkant met de dakkapel haalt het mi van het mystieke af..gr. Harry
|
|
Omhoog |
|
 |
fran
|
Huis met schuurtje Geplaatst: 21 jun 2020 18:42 |
|
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
|
Ik zou er zelfs nog meer van boven afhalen. Ligend formaat en snijden ongeveer 2 cm boven het dak van het schuurtje. Het hele bovenstuk voegt voor mij niets toe, hoofdzakelijk omdat het huis een nagenoeg ongedetailleerd deel.
|
|
Omhoog |
|
 |
petervaneekelen
|
Huis met schuurtje Geplaatst: 21 jun 2020 21:58 |
|
|
Ik sluit me aan, omdat ik denk dat het dan beter werkt. Dat gezegd hebbende ben ik wel fan van keihard grafisch werk, ik kan je foto als zodanig ook wel waarderen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Fotosmurf
|
Huis met schuurtje Geplaatst: 21 jun 2020 22:28 |
|
|
Mij doet de foto niet zoveel maar kan de tip van Fran wel volgen.
|
|
Omhoog |
|
 |
Frans
|
Huis met schuurtje Geplaatst: 22 jun 2020 10:32 |
|
|
Ben hier al een aantal keren wezen kijken. Helaas is het aantal reacties niet echt groot. De voorgestelde veranderingen zijn van dusdanig ingrijpende aard dat er geheel andere foto's mee ontstaan. Ik vraag me af of dat niet wat ver gaat. Ik weet zeker dat Judith een welbewust idee achter dit beeld heeft. Ik heb het vermoeden dat het te maken heeft met een reportage over de verkeerde kant van het kanaal.
Wacht in spanning een reactie van Judith af.
|
|
Omhoog |
|
 |