Het is trouwens de "Van Brienenoordbrug"

Plaatjes "doen" het voor mij ook niet.
Nr 1: Is voor mij degene met de meeste potentie, met name het doorkijkje op Rotterdam. Tegenlicht en de drijver voorin doen het niet voor mij.
Nr 2: Compositie trekt me om de een of andere manier niet aan. Op mij komt het over alsof je teveel op de foto wilt zetten. Nu ik dit zo schrijf valt me mijn eerdere opmerking over de drijver van foto 1 nog meer op...
Nr 3: Dit soort plaatjes (met die lichtstrepen) spreken mij altijd minder aan. De "dichtgelopen reclamelichten" (bijvoorbeeld het Q8 reclamebord en de bedrijfslogo's op de kantoorgebouwen), de strepen die vaak als onderwerp de foto in mijn ogen niet kunnen dragen en het bijna nooit een rustige foto is zijn hier de onderliggende reden van. Wat wel goed gelukt is, zijn de stervormige lichten.
Mijn tip voor de volgende avond-/nachtfotografieserie (want ik ben er zelf wel een fan van **): less = more

(**)
De mods mogen wat mij betreft wel een themaweek / maandopdracht aan avond-/nachtfotografie wijden. Het is er weer het jaargetijde voor (vroeg donker, fraaie lichtjes).